zaterdag 1 november 2014

Tatjana Simic met de borsten bloot in Bananasplit, naakt beetgenomen door Frans Bauer @ Nederlandse actrices


Tatjana Simic met de borsten bloot in Bananasplit, naakt beetgenomen door Frans Bauer

Tatjana Simic eerste slachtoffer in nieuwe reeks 'Bananasplit'


De TROS startte op zondag 7 maart met het tweede seizoen van 'Bananasplit' op Nederland 1. Frans en zijn team hebben voor deze tweede reeks de lat weer hoog gelegd als het gaat om leuke, verrassende, spraakmakende en smaakvolle grappen met bekende en onbekende landgenoten. In de komende acht afleveringen pelt Frans op zondagavond een banaantje met onder meer Patty Brard, Lieke van Lexmond, Jan de Hoop, Hans Klok, Antoinette Hertsenberg, Huub Stapel, Peter Faber, Dré Hazes, Sipke Jan Bousema en Jörgen Raymann.

In de eerste aflevering op zondag 7 maart staat de verborgen camera gericht op Tatjana Simic. Als eerbetoon aan de rondborstige Nederlandse vrouw krijgt Tatjana als eerste ter wereld een echt borstbeeld. Of liever gezegd: een borstenbeeld. Zal zij haar voorgevel laten vereeuwigen?

Ook de autoracende tweeling Tim en Tom Coronel zijn ‘slachtoffers’ van Frans. Ze praten over grote geldbedragen met een mogelijke nieuwe sponsor. Maar hoe reageert Tom als zijn broer Tim zich tijdens de vergadering hoogst onbehoorlijk gedraagt?

Frans Bauer was met zijn nieuwe versie van deze TROS-klassieker de tv-verrassing van 2009. Maar liefst 3,2 miljoen kijkers stemden af op de allereerste aflevering met de Brabantse volksheld in de rol van presentator. Gemiddeld scoorde de eerste reeks 2,6 miljoen kijkers.

Borstbeeld Dutch babe Tatjana Simic?

Tatjana Simic dacht naakt model te staan voor een borstbeeld, maar langzaam drong het tot haar door dat ze in de maling werd genomen in het programma Bananasplit, gepresenteerd door Frans Bauer. "Ik was zo vereerd met het verzoek. Ik had echt geen argwaan", vertelt Tatjana in De Telegraaf.

De eerste verrassing kwam toen de kunstenares onthulde dat het letterlijk om een 'borstbeeld' zou gaan. Ofwel een afdruk en beeld van Tatjana's borsten: "Daar was ik tenslotte beroemd om geworden, mijn grote blote borsten in Flodder en Playboy."

Tatjana: "Ik werd met naakt bovenlijf in een soort zak en bak gezet waar lauwe kunststof gel in werd gegoten. Ik moest daar een half uur in blijven staan. Maar het spul werd maar niet hard, in tegenstelling tot mijn stijve tepels, want het werd best wel koud.

Intussen kwam er een mannelijk naaktmodel en een schilderklas in het atelier. Ik kreeg het steeds benauwder en heet. Daar sta je dan als bekende Nederlandse vrouw, naakt in je slipje tussen onbekende mensen.

Toen ook de kunstenares nog met de fabrikant ging bellen om te checken waarom de verharding van de gel niet optrad, wilde ik er eigenlijk uit. Maar toen kwam Frans Bauer."

Teleurstelling
Tatjana kon erg lachen om de grap en gaf zelfs toe een beetje teleurgesteld te zijn dat er niet echt een 'borstbeeld' is gemaakt: "Ik vind borstbeelden prachtig, hot. Ik dacht nog dat het leuk zou zijn een afgietsel aan mijn lieve Ronnie te geven. Ik heb daar zelfs nog met de kunstenares over gepraat. Maar ook zij blijkt een actrice te zijn."

Als eerbetoon aan de rondborstige Nederlandse vrouw, krijgt Tatjana Simic dus als eerste ter wereld een echt borstbeeld. Of liever gezegd: een borstenbeeld. Zal Tatjana haar voorgevel laten vereeuwigen?

Banana Split maakt opnamen in Nederhemert

De Tros heeft in Nederhemert opnamen gemaakt voor het programma Banana Split.

In atelier/bread & breakfast U & U aan de Molenstraat werd zangeres/pin-up/fotomodel/naaktmodel/actrice/Playboy legende Tatjana Simic erin geluisd door presentator Frans Bauer en roddeljournaliste Wilma Nanninga. Na afloop gingen Thom en Inge Ummels Ummels van U & U op de foto met de BN'ers. De opnamen van het verborgen-cameraprogramma zijn zondag 7 maart 2010 op TV te zien.

Tatjana Simic met haar tieten bloot in Banana Split

Tatjana Simic werd een tijdje geleden beetgenomen door het humor programma Banana Split om een afgietsel van haar lichaam (lees: tieten) te maken. Hierbij ging ze met haar borsten bloot en dit staat natuurlijk volledig op video. In het filmpje kan je zien hoe het Tatjana verging.

Tatjana met de borsten bloot voor Banana Split

Tatjana is alweer 47 maar dat is aan haar borsten niet te zien. Datzelfde moet Frans Bauer gedacht hebben toen hij een snood plannetje had om de al eerder genoemde borsten van Tatjana ontbloot te krijgen in zijn programma Banana Split en dat is hem zowaar gelukt. Chapeau.

Topless Tatjana Simic beetgenomen door Frans Bauer

 Tatjana Simic is in het programma 'Banana Split' flink beetgenomen. De sexy blonde actrice dacht model te staan voor een borstbeeld, maar kreeg een lachende Frans Bauer in de plaats.

Simic, volgens velen de mooiste vrouw van Nederland, was erg vereerd dat ze mocht poseren voor een kunstwerk en had helemaal niet door dat het om een grap ging. "Zelfs niet toen de kunstenares onthulde dat het letterlijk om een borstbeeld zou gaan", onthult de actrice. "Door mijn borsten ben ik immers beroemd geworden. Mijn borsten zijn me alles, zonder die borsten had ik geen carrière gehad in de showbizz en media."

Ze werd topless in een bak gezet waarin een lauwe kunststof werd gegoten. "Ik moest daar een halfuur in blijven staan. Maar het spul werd maar niet hard."

De 'Flodder'-actrice kreeg het benauwd toen een mannelijk naaktmodel en een schilderklas in het atelier kwamen. "Toen ook de kunstenares nog met de fabrikant ging bellen om te vragen waarom de verharding niet optrad, wilde ik er eigenlijk uit. Maar toen kwam gelukkig Frans Bauer."

Simic kon wel lachen om de grap, maar was ook teleurgesteld dat er geen borstbeeld werd gemaakt.

Tatjana laat borsten nog eens zien bij Bananasplit

Tatjana is meer dan haar borsten, zo blijft ze volhouden, maar ze mogen er wel nog steeds zijn! Deze fantastische vrouw heeft de eeuwige jeugd.

Tatjana laat haar tieten namaken. Gelukkig was er een camera ploeg bij!

Frans Bauer neemt Tatjana te grazen voor Bananasplit

Frans Bauer heeft Tatjana Simic te grazen genomen voor zijn tv-programma Bananasplit. Tatjana dacht dat er een beeld van haar gemaakt zou worden, maar het liep allemaal wat anders dan gepland. Zo liet de actrice aan De Telegraaf weten. Het team van Frans Bauer liet Tatjana geloven dat ze als beeld vereeuwigd zou worden.

In Frankrijk is het al jaren gebruikelijk dat er een ’Marianne’ wordt gebeeldhouwd, die als zinnebeeld van de Franse staat bijvoorbeeld in stadhuizen wordt gezet en op de postzegels wordt afgedrukt. Beroemde en knappe sexy Françaises als Catherine Deneuve en Brigitte Bardot stonden al model. Tatjana vertelt: "Ik werd met naakt bovenlijf in een soort bak gezet waar lauwe kunststof in werd gegoten. Ik moest daar een half uur in blijven staan. Maar het spul werd maar niet hard. Intussen kwam er een mannelijk naaktmodel en een schilderklas in het atelier. Ik kreeg het steeds benauwder. Toen ook de kunstenares nog met de fabrikant ging bellen om te checken waarom de verharding niet optrad, wilde ik er eigenlijk uit. Maar toen kwam Frans Bauer.”

Overigens moest Tatjana wel erg om de grap lachen. Al was ze ergens ook teleurgesteld. "Ik vind borstbeelden prachtig. Ik dacht nog dat het leuk zou zijn een afgietsel aan mijn lieve Ronnie te geven. Ik heb daar zelfs nog met de kunstenares over gepraat. Maar zij blijkt een actrice te zijn.”

Bananasplit met Tatjana en Frans Bauer bij atelier U&U
Het populaire TROS TV programma Bananasplit was afgelopen donderdag te gast bij atelier U&U in Nederhemert Noord. Tatjana, bekend van de Nederlandse speelfilm Flodder en menige pinup naaktkalender, werd in de ludieke val gelokt.

Onder het mom van een interview door Wilma Nanninga van de Telegraaf-Privepagina was zij hoofdpersoon in de TV-grap. De presentator van Bananasplit Frans Bauer hield zich de hele dag schuil in het atelier van beeldend kunstenares Inge Ummels. Hier vonden de opnamen in het
diepste geheim plaats. Ook een schildersklasje onder leiding van Inge maakte deel uit van de grap.
De TROS had haar oog op atelier U&U laten vallen vanwege de kunstzinnige uitstraling en de beeldtechnische mogelijkheden. Inge Ummels toonde zich na afloop opgetogen over de landelijke media aandacht. “Wij krijgen ook landelijk steeds meer belangstelling voor ons concept. De combinatie van beeldende kunst, workshops, cursussen, poëzie en bed and breakfast spreekt blijkbaar erg aan”.

Tatjana Simic flink in de maling genomen door Bananasplit van Frans Bauer

Tatjana Simic is met open ogen in een grap van Frans Bauer getrapt. De mooie actrice dacht model te staan voor een borstbeeld, maar in werkelijkheid ging het om een grap voor het programma ‘Bananasplit’.

“Ik was zo vereerd met het verzoek. Ik had echt geen argwaan”, vertelt Simic in De Telegraaf. “Zelfs niet toen de kunstenares onthulde dat het letterlijk om een borstbeeld zou gaan, dus een beeld van mijn borsten. Daar was ik tenslotte beroemd om geworden.”

“Ik werd met naakt bovenlijf in een soort bak gezet waar lauwe kunststof in werd gegoten”, legt Tatjana uit. “Ik moest daar een half uur in blijven staan. Maar het spul werd maar niet hard. Intussen kwam er een mannelijk naaktmodel en een schilderklas in het atelier. Ik kreeg het steeds benauwder.”

“Toen ook de kunstenares nog met de fabrikant ging bellen om te checken waarom de verharding niet optrad, wilde ik er eigenlijk uit. Maar toen kwam Frans Bauer.” Simic kon erg lachen om de grap. Wel gaf ze toe enigszins teleurgesteld te zijn dat er niet echt een borstbeeld is gemaakt.

Frans Bauer met zijn team verrassen bekende en onbekende Nederlanders aangenaam met de verborgen camera. Met leuke, originele en smaakvolle grappen in de traditie van de legendarische Ralph Inbar. Als eerbetoon aan de rondborstige Nederlandse vrouw, krijgt Tatjana Simic als eerste ter wereld een echt borstbeeld. Of liever gezegd: een borstenbeeld. Zal Tatjana haar voorgevel laten vereeuwigen?

Tatjana is met open ogen en blote borsten in de grap van Frans Bauer in Bananasplit getrapt. Tatjana dacht model te moeten staan voor een te maken borstbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten